onsdag 10. august 2011

Ventar på gjøken....



Der er ikkje tull, eg går og ventar på ein gjøk som skal komme i posten. Han kom ikkje i dag heller.  Her "stormar" det om dagen, eller det vil sei at alt skal bli klart til messa på Lillestrømm. Golvbelegg, tapetar, stativ, brosjyre, skilt, banner, og mykje meir. Håper eg  hugsar å ta med meg varene eg skal selge....hehe.
No er lager så og seie på plass,og det er berre å klargjere. Eg har vigla veldig om eg skal ha nettbutikk eller ikkje, men no har eg bestemt meg!!**** Eg trur at eg har full kontroll, for no har eg begynt å irritere meg over at ingen av fabrikkane eg har jobba med har klart å gjennomføre hovud ideen min på designet. Ingen av dei har klart å gjennomføre den teknisk. No skal eg ta tak i det igjen, og eg gir meg ikkje før det blir realisert!!!! Det kribla,og eg synest at ideen er genial:) Og det var denne ideen som gjorde at eg ville satse også. Då satsar vi først på at gjøken kjem i posten i morgon. Her er han,luringen, på ei pute:)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se produktene dine på messa ;). Liker prikkene!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Kjempemykje fint♥
    Stilige bilder også!!!!
    Klem Mette.

    SvarSlett